Tehtud koduleht
Minu esimene (kliendile tehtud) koduleht oli puhkekeskusele.
Kodulehe eesmärk on tekitada külastajas emotsioone, kasutades selleks pilte, mis kujutavad, kui mõnus ja lõõgastav on olla seal puhkekeskuses.
Olemasolevate piltide hulgas ei olnud palju inimestega pilte, soovitasin kliendil suve saabudes teha erinevaid fotosid ja videoid, kus perekonnad naudivad rõõmsalt aega puhkekeskuses.
Selline lähenemine aitab potentsiaalses kliendis tekitada soovi kogeda seda sama lõõgastust/vaikust/emotsiooni, mida piltidel olevad inimesed edasi annavad.
Et saada paremat arusaama kohapeal olevast, külastasin isiklikult puhkekeskust.
Klient oli varem osalenud veebilehe tegemise kursusel ja oli alla laadinud kõik soovitatud pluginad. Sealhulgas ka need, mis omavahel kokku ei sobi ning jätnud pluginad uuendamata. Korrastasin pluginate nimekirja, eemaldasin mittevajalikud ning uuendasin ülejäänud.
Kodulehe tegemisel sain rakendada ühte ideed, mis oli varem silma jäänud. Minu õnneks, tuli see peale paari katsetust ka ilus välja. Esilehe hero osa annab kliendile hea ülevaate, millise roheluse keskele ta satub, lisaks tiigi olemasolust. Kuigi menüüs on olemas majutus ja seal kaks erinevat majutuse tüüpi. Siis hero pisipildid kutsuvad omakorda avastama erinevaid majutustüüpe ja tegevusi, mida sealkandis teha saab.
Majutuste kirjeldamisel palusin kliendil välja tuua kõik võimalikud tegevused, sealhulgas ka kõige väiksemad detailid, nagu lauamängud. See aitab potentsiaalsel külastajal paremini aru saada, mida puhkuse ajal teha saab, eriti halva ilma korral.
Puhkekeskuste puhul on oluline välja tuua ka lähedal asuvad tegevused, et külastajad ei peaks ise uurima, mida piirkonnas teha. See võimaldab neil valida endale sobivaimad tegevused ning tõstab nende rahulolu majutusasutuse osas. Lisaks peaks kontaktilehel olema kaart, mis lihtsustab külastajatel arusaamist, kus puhkekeskus asub.
Mõtle alati sellele, kuidas saaksid oma kliendi teekonna võimalikult lihtsaks muuta. Näiteks Google Maps kaart, ning instruktsioonid, kuidas kohale jõuda. Selliselt ei pea inimene aadressi kopeerima ning minema eraldi Google Mapsist asukohta otsima.
Lisaks mõtle, kuidas sa saad teha kliendi teekonna võimalikult lihtsaks, kuidas sa saad pakkuda talle tegevusi, mida puhkuse ajal teha ning kindlasti iga lehekülje lõppu üleskutse uuele tegevusele. Isegi puhkekeskuse kontaktilehele said majutuse broneerimise nupud, et kui asukoht inimesele sobib, ei pea ta hakkama broneerimise kohta uuesti otsima, vaid ta saab seda teha samal leheküljel.
Puhkekeskuse puhul tasub koduleht teha kahes keeles, sest nii saavad aru sinu kodulehest ka need, kes eesti keelt ei räägi.
Kokku valmis 8 lehekülge ning koduleht on saadaval nii eesti kui inglise keeles.