E-poe tegemine
Kadri omab juba valmis kodulehte, mida ta soovib ise muuta. Ta soovis endale e-poe lisamist, et ta saaks tulevikus kursuseid pakkuda veelgi mugavamalt.
Seni oli tema lahendus see, et inimesed registreerisid ennast kursustele, Kadri koostas arve ja klient tegi ülekande.
E-poe lisamisega saab aga asi klientide jaoks mugavamaks, kuna nad saavad valida toote ja teha koheselt pangalingiga makse. Lisaks säästab see Kadri aega, kuna ta ei pea enam manuaalselt arveid klientidele saatma.
Pärast e-poe seadistamist kohtusin Kadriga Zoomis ja õpetasin talle, kuidas ta saab ise oma tooteid e-poodi lisada. See võimaldab tal igal ajal vajalikke muudatusi teha, ilma et ta peaks teenust sisse ostma.
Lisaks kodulehele sain talle pakkuda tuge uudiskirja platvormi kasutamisel. Varasemalt olid kõik kontaktid ja erinevad kursuse listid Exceli tabelis. Uudiskirju saates sai Outlookist saata kuni 50 kirja korraga, mis võttis alati palju aega.
Lisasin Smailysse üle 700 kontakti, lõin 17 erinevat kursuse segmenti, et Kadri saaks vajadusel saata spetsiifilisi kursuseid puudutavaid kirju eraldi sihtrühmadele. Lisaks lõin kirjapõhja malli Kadri bränditoonides ja jalusega, mida saab ta tulevikus korduvalt taaskasutada.