Veebilehe loomine ehitusfirmale – struktureeritud ja usaldusväärne lahendus

Ecomod Ehituse omanik kirjutas mulle, et soovib uut kodulehte. Uurides tema olemasolevat lehte, jäi mulle kohe silma, et see oli ajale jalgu jäänud, visuaalselt vananenud ja sisuliselt liiga napp.

Teenuseid oli kirjas mitmeid, kuid igaühe kohta leidus vaid paar rida teksti, mis ei andnud külastajale piisavalt infot selle kohta, mida täpselt pakutakse ja miks tasuks just selle ettevõtte kasuks otsustada.

Samuti jättis tehtud tööde leht tugevalt soovida. Oli näha vaid mõned üksikud näited, mis ei suutnud veenda, et ettevõte on kogenud ja teeb head tööd. Ehitusvaldkonnas on see eriti oluline – kui mina oleksin klient, tahaksin saada selget ülevaadet teenuste sisust ja näha võimalikult palju visuaalseid tõestusi, et tegemist on usaldusväärse tegijaga.

Kliendi poolne sisend sisutekstide osas oli üsna napp, seega kirjutasin uued tekstid alguses ise ja hiljem parandasime neid koostöös kliendiga. Sellele kõigele aitas kaasa ettevõtte Facebooki konto, kust sain kätte tehtud projektide pilte ja mõningaid lisaselgitusi tehtud tööde kohta.

Kuigi ka Facebookis ei olnud nii palju pilte, nagu oleksin soovinud, siis õnneks omanik saatis mõningate projektide pildid juurde, lubades hiljem kirjutada projekti kirjeldused ise kodulehele.

Kõigi lehtede hero-ossa lisasin automaatselt vahetuvate piltidega bänneri, mis näitab kohe esimestel sekunditel tehtud tööde visuaalset kvaliteeti. Selline lahendus aitab kiirelt luua usaldust ning tõsta lehe professionaalsust, külastaja ei pea eraldi portfooliolehte otsima, et aru saada, millega ettevõte tegeleb ja millisel tasemel.

Portfoolio osa on nüüd samuti varasemast oluliselt sisukam, iga külastaja saab kiiresti aimu, mida Ecomod Ehitus pakub ja milline on nende tööde tase.

Ehitusteenuste puhul mängib tagasiside väga olulist rolli. Ecomod puhul oli probleem selles, et ametlikke tagasisidesid polnud kogutud – kõik kiitused olid jõudnud nendeni suuliselt või läbi tuttavate. Näiteks olid nad kuulnud, et üks klient soovitas neid teisele ja kiitis tehtud tööd, kuid sellises vormis tagasisidet ei saanud ma kodulehele lisada.

Üleandmise käigus näitasin kliendile samm-sammult, kuidas oma lehte muuta ja uut sisu lisada, et ta ei sõltuks igas väikeses muudatuses välisest abist.

Kokku valmis 12 lehekülge.

Klient oli kodulehega nii rahul, et tellis ka teise valdkonna tegemise kohta kodulehe minu käest. 🙂 

Kliendi tagasiside tehtud kodulehele:

Kairi on professionaal, kes on inimeste aitamiseks nõus pidevalt arenema ja kasvama ning tundub, et sellel teel pole lõppu. Tema teadmised ja oskused on hämmastava ulatusega, ainult küsi ja saad vastuse.

Ma ei saanudki aru, kas ta teadis vastuseid kohe või uuris need lihtsalt kiiresti välja.

Kairiga on meeldiv suhelda, temaga asjade ajamine on konkreetne ja fokusseeritud. Rõõmus, intelligentne ja avala meelega naisterahvas, kes pole lihtsalt assistent, vaid ka tugi ja kindlustunde pakkuja värskele kodulehe omanikule ning alustavale ettevõtjale.

Tundub, et eesti keeles pole piisavalt kiidu- ja tunnustussõnu Kairi jaoks. Tõsiselt. Minu koduleht on üles ehitatud, hoitud ja kaitstud tänu Kairile. AITÄHHH! 💝
Mery Kodavere
Hispaania keele õpetaja
Kas soovid endale kodulehte või muuta oma olemasolevat kodulehte? Võta minuga ühendust ja paneme plaani paika.
Shopping Cart
Scroll to Top