Tehtud koduleht
Life Coach Heidi jaoks oli oluline, et koduleht peegeldaks tema ühtset stiil. Ta soovis, et kodulehe hero esimeses osas kasutatakse sama pilvega pilti, mis on tema koolituskeskkonna kursuste kaanepilt. Samuti, et kodulehel oleks kasutatud sama punast tooni, mida koolituste pealkirjades kasutatakse.
Et koduleht liiga kirjuks ei läheks, sai nuppude tooniks sama punane toon, mis on pealkirjadel. Samuti sai kõrvaltooniks pilve pildilt valitud värv, mis toob vaheldust sisse valgele ja punasele ning samas on silmale rahulik ja leebe.
Avalehele sai lisatud Smaily kontaktivorm ja lühemad tagasisided. Kuna klient soovis kodulehele kõiki tagasisidesid ja enamus neist olid väga pikad, siis sai tehtud tagasisidede jaoks eraldi lehekülg. Nii saab lehekülje külastaja tagasisidesid lugeda avalehelt ja soovi korral tagasiside lehelt.
Miks ma ainult tagasiside lehte ei teinud? Sest paljud ei pruugi vaadata menüüd ja nii nad ei näe teiste klientide kogemusi. Paljud tulevad kodulehele, vaatavad ainult avalehte, ning kui seal ei ole piisavalt informatsiooni tema jaoks, siis lahkub ta leheküljelt. Kuvades aga väike osa tagasisidesid avalehel, on võimalus tal näha eelnevate klientide positiivseid kogemusi, mis tekitab temas huvi leheküljega rohkem tutvuda.
Kodulehe tekstid tulid kliendi poolt ja kuigi mõningad asjad said ümber sõnastatud SEO jaoks, siis tuli need peale kliendi ülevaatamist taaskord ümber sõnastada tema soovitud kõnekeelde.
Klient kasutab koolituskeskkonda Thinkific ja makseid läbi Stripe, seega ei hakanud me eraldi e-poodi looma. Kursuste lehelt saab inimene sobiva kursuse puhul liikuda Thinkificusse, seal ostu lõpetada ja koheselt kursusele ligipääsu. Läbi WordPress e-poe ehk WooCommerce, peaks klient hoidma silma peal, ning tegema ise ligipääse Thinkificus või kasutama lisa keskkonda nagu Make või Zapier.
Heidi pakub eraseansse oma kontoris. Et klientidel oleks teda kergem ülesse leida, siis lisasin kontaktid lehele kaardi. Selliselt ei pea inimene hakkama erladi Google Maps-i otisma, vaid saab asukoha koheselt kodulehelt teada.
Lisaks kodulehe kujundamisele said kõik vajalikud pluginad ühe kodulehe toimimise jaoks ja nii palju SEO-ga seotud märksõnu ja pealkirju kasutatud, kui kliendile sobilik oli.
Kokku valmis 6 lehekülge.